16 May, 2007

realitate

stau linistit la o terasa, cu prietenii, savurand clipele in care mai apucam sa ne povestim unii altora ce am mai facut in ultima vreme, ce planuri mai avem sau cum sa ne mai petrecem scurtul timp liber
si deodata in spatele meu aud "da-mi si mie nenea sa-mi iau ceva de mancare" sau replici care incearca sa te sensibilizeze "dumnezeu sa-ti dea sanatate si sa-ti aduca numai noroc ..."

cu totii ne-am confruntat cu asa ceva, si deja devenim imuni; unii intorc pur si simplu capul ca semn ca nu vor sa le dea nimic, altii sunt mai agresivi sau rautaciosi; putini cred ca mai sunt cei care se indupleca sa le dea 5-10.000. Dar uneori, dispretul fata de astfel de persoane care au dus "faima" romaniei ne face sa nu mai observam nici macar acele persoane care intr-adevar au nevoie de ajutor, si pentru care mila noastra poate face pentru ei diferenta intre a supravietui sau nu.

pentru toti acestia din urma ...

photo from My Portfolio

2 comments:

Amelia said...

Ok, NOW I am depressed...

Anonymous said...

Ducule,
exista oameni buni si rai, oameni foarte ocupati si altii mai putin ocupati, oameni care vad si oameni care observa, etc., dar in general lumea e din ce ce mai alerta, mai grabita sa ajunga la o anumita tinta pentru ca apoi sa-si fixeze o alta, uitand ca cel mai important nu e atingerea tintei ci drumul parcurs.
Tu ai timp sa observi si sa mai schimbi un cuvant-doua cu prietenii si de aia o sa ramai prietenul meu. Privesti mereu cu ochii si cu sufletul!
Doru