28 October, 2007

pentru prieteni ...

ajungi la un moment dat la acea perioada cand in jurul tau aproape toti prietenii au copii mici; daca ai si tu, e ok - ar fi deja un subiect comun despre care ai si tu un cuvant de spus iar intalnirile cu acesti prieteni ar avea in mare parte ca subiect al discutiei ... diferentele de comportament ale celor 2 copii: "sa-l vezi pe-al meu cum face ...", "a, pai al meu e mult mai tare ...", "... dar al meu a inceput sa vorbeasca de la 6 luni ...", "al meu deja stie sa-si tina singur sticluta cu lapte" ... si tot asa.

daca in schimb inca nu ai copii, cam nasol; nici nu mai sti dintre toti prietenii si cunoscutii cine are baiat, cine are fetita, cum ii cheama pe ai lui fiecare ... foarte greu sa nu o dai in bara: "si ... ce-ti mai face baietelu? a, e fetita? scuze ca am uitat ...". Daca nu esti sigur, mai bine folosesti replici generale gen "ce-ti mai face ingerasul? bebe-ul?" si poate mai scapi cu basmaua curata :))

eu sper ca li se intampla asta tuturor si nu sunt singurul care trece prin asa ceva; oricum, in mod sigur voi vedea la randul meu cand voi avea un "ingeras" care dintre prieteni vor da cu batu'n balta :)

pana atunci, pentru toti acestia care au un "subiect comun" de discutat, sa va bucurati de el sau de ea cat mai mult posibil.

... apropo, cand vad asemenea faze ca cele de mai sus (pe care inclusiv eu le fac), nu pot sa nu ma gandesc la acele imagini din filmul "look who's talking" ... stiti voi la care ma refer :))

No comments: