01 October, 2007

"decoratiuni" interioare

in sfarsit e sambata dimineata; dupa o saptamana plina, abia ai asteptat weekendul; din pacate nu pleci nicaieri din diverse motive; unul din ele ar fi ca e inaintea salariului, asa ca prin portofel cam bate vantul. Si in plus de asta, e cam nebunie prin camera - asa ca e timpul de o curatenie

incepi sa stergi praful, si ajungi la sertare; s-au adunat o gramada de lucruri si uneori te intrebi de ce oare le mai pastrezi; ca doar nu le vei mai folosi vreodata;

gasesti ceva pe care ai dat bani cu gramada nu cu multi ani inainte; si daca aveai asa ceva, erai printre "pionierii" vremurilor de azi; era ceva care te scotea in fata tuturor, uneori fiind chiar invidiat de cei din jurul tau; iar pentru ceea ce il foloseai, ti se parea incredibil sa ai acces la o asemenea tehnologie.
culmea culmilor, e ca si azi am putea folosi aceste lucruri pentru scopul pentru care au fost create; insa ni se par atat de banale si de expirate incat le aruncam printr-un sertar sau eventual le mutam intr-un altul

weekendul acesta m-am gandit sa imi sun prietenii si sa-i pun sa le caute prin acele sertare pe unde stiu ca ar putea fi; deloc surprinzator: aproape fiecare prieten pe care l-am sunat, a gasit cel putin unul pe care mi l-a imprumutat pentru o zi; unii au fost mult mai strangareti in ultimii ani; si uitandu-ma la aspect, model, dimensiuni, imi dau seama ca altii au inceput sa le adune de cativa ani buni; si totusi inca le mai au - parca ne e greu totusi sa ne despartim de ele atat de usor. Eu cel putin stiu ca ce am strans in weekend, trebuie sa le inapoiez

... oare despre ce sa fie vorba?

3 comments:

Anonymous said...

Hello,
Nice shooting... multe cadre. Nice model :P
Va transmitem salutari de acasa.
Claudiu si Manuela

Anonymous said...

Super tari! Super frumoase! Nici nu stiu la ce sa ma uit: la poze sau la Bibi ?:)

Bravo Ducu!

mihaibrrrr said...

hei, cu astea poti incerca sa intri pe un site cu fotografie de stock (shutterstock.com de ex) si ai putea castiga cativa dolarei. Daca te ocupi si mai mult, poti castiga cativa dolarei frumosi (mai ales ca vad ca ai cu ce (ma refer la echipament))
ce zici?