04 December, 2006

atmosfera sarbatorilor de iarna

nu stiu cum se face, dar nici nu-mi dau seama cum a mai trecut inca un an; parca numai de curand a fost iar Craciunul. Serviciul ne ocupa tot timpul liber; atata agitatie, atata alergatura, pana cand in viteza cu care strabati zi de zi orasul la un moment dat observi cateva instalatii de lumini pe strada
ceva parca nu e la locul lor, parca nu sunt simple instalatii de iluminat stradal, ci au o forma mai deosebita, mai aparte ... dar in graba in care esti nici nu ai timp sa te gandesti la asta; noroc cu semaforul care e rosu si te face sa te opresti 1 minut si sa te uiti in jurul tau
... deodata mintea ta incepe sa lucreze ... "nu-mi spune ca vin deja sarbatorile" e tot ce apuci sa exclami si apoi sa iti si confirmi "da ba, se apropie iar Craciunul", de asta sunt atatea ornamente luminoase pe strada

atmosfera de sarbatoare incepe sa se astearna asupra intregului oras; asa ca mi-am intrat si eu deja putin in atmosfera

1 comment:

Anonymous said...

Beautiful underwear store to
purchase CK at unbelievable price.
Please visit http://www.chilotick.com. Transport all over the world !