04 December, 2006

Fetita cu chibrituri

era o poveste pe care din pacate nu o mai stiu exact ... probabil ca in cativa ani va trebui sa o invat din nou :))

anyway, m-am trezit intr-o seara fara nici un chef de nimic, jucandu-ma cu o cutie de chibrite mai speciale, ceva mai lungi pentru aprinderea focului in semineu; din pacate nu am semineu, dar asta nu inseamna ca nu le-am putut aprinde acele chibrite; si avand camera foto la indemana nu am vrut sa ratez momentul; ce-i drept, ca sa obtii ceva intr-adevar de admirat, trebuie sa faci cateva zeci bune de incercari iar eu aveam doar o singura cutie :(

totusi ce a iesit iti atrage putin atentia; abia astept sa am semineul meu pe care sa il aprind iarna si sa nu mai stric bunatate de chibrite aprinzandu-le doar de dragul artei :))



cu asemenea reactii in lant si cateva "duble" trase pentru scena asta, nici nu ma mir ca s-a terminat cutia de chibrite asa repede



P.S. dupa atata joaca cu focul, ma bucur ca noaptea a trecut cu bine si nu am facut in pat :)) looool

3 comments:

Amelia said...

O sa stai in fata semineului, o sa aprinzi focul, cineva mic o sa ti se urce in poale si o sa iti spuna: "Tati, tu faci lumina?" AI sa ii spui povestea fetitei cu chibrituri. Si, probabil altcineva va fi aproape de aparatul foto si iti va arata ce poveste frumoasa nasti chiar tu.

PS: Mama, ce m-ai atins cu "Fetita cu chibrituri" :P

Anonymous said...

De dragul artei merita o cutie de chibrituri...poate chiar mai mult..e poze :-)

Anonymous said...

unde gasesti de cumparat chibrite lungi? As avea mare nevoie de asa ceva pt niste machete. :)