05 December, 2006

lumini in intuneric

eram intr-un asa zis "teambuilding" - adica construiam o echipa :)) culmea, ne-am dus acolo tocmai sa o destramam - pe bune, insa asta e alt subiect

era noapte tarziu, numa' somn nu aveam; probabil aerul de munte era de vina; prea curat, prea linistitor - era prea fain sa irosesti timpul dormind; ca doar pe drum spre casa ce altceva puteai face? de fapt aveai dar ...

nimic iesit din comun, eu eram cu aparatul foto la indemana, l-am scos la aer si statea fain frumos in trepied odihnindu-se si el - daca ii dadeam eu voie :D

din greseala sau nu, sau poate deja defect "profesional", fac o poza cu timp mai lung de expunere fara ca macar sa fiu atent la ce incadrez; insa un coleg imi strica ceea ce eram sigur ca avea sa fie "capodopera" mea de artist si cu care m-as fi lansat in aceasta lume - hop si el in cadru cu o frontala ... totusi era Petzl, deci nu un no-name afurisit

nu mi-a lust decat 2 sec sa-l poftesc iar sa-mi strice cateva cadre, dupa care am exploatat ideea, si rapid am inceput sa o si imbunatatim. Suficient cat sa pierdem vreo 3 ore din noapte. Si vedeti mai jos cam ce a iesit

a doua zi ne-am dat seama si care a fost cheia succesului - berea si vinul baute la caldura focului; dar nu incercati asta fara trepied :))

2 comments:

Anonymous said...

Multumesc pentru informatii interesante

Anonymous said...

invatat o multime