04 September, 2007

ce pot face, 2 maini dibace

de mult imi doresc sa ajung intr-un atelier de olarit, sa invart roata, sa modelez lut, sa ma murdaresc din cap pana in picioare, sa vad cum din mainile mele ia nastere ... ceva; indiferent cum va arata, va fi ceva creat de mine din ... nimic

de cele mai multe ori cand ma gandeam la olarit, ma gandeam la vase, farfurii, si alte cateva lucruri unele utile, altele doar de decor; in anumite locuri unde vedeam aceste obiecte, se potriveau foarte bine cu intregul decor; in alte locuri insa, imi pareau foarte chicioase; si totusi, erau facute de oameni care puneau suflet in ceea ce faceau

si atunci cand pui mai mult decat suflet in ceea ce faci, cand adaugi si putina dragoste, si incredere, ia nastere ceva mai mult decat un simplu obiect de lut ...

este exact ce am vazut si eu weekendul trecut la Sibiu, in Capitala Culturala Europeana din acest an, cu ocazia Targului Olarilor; asa ca m-am gandit sa va impartasesc si voua din cele vazute

enjoy :)

1 comment: