31 August, 2007

fotografie ... off-road ... 4x4

de mult visam sa am parte de o asemenea experienta; acum cativa ani eram cu bike-ul si cand vedeam asemenea masini mergand in grup prin locuri pe unde abia ma bagam eu, mi se facea pielea gainii

iata ca acum am avut norocul sa fiu in mijlocul actiunii; nu vreau sa ma intind prea mult aici sa povestesc cum a fost, ca probabil va voi plictisi la cat de mult as scrie; dar cateva idei o sa astern in continuare

ma gandeam ca va fi relativ plictisitor pt mine, si ma imaginam stand in masina pe locurile din spate ca sa incerc sa prind cateva cadre sa le arat prietenilor; in schimb mi-am dat seama ca fotografia pe teren, sau fotoreportajul, poate fi al naibii de greu si obositor ... bineinteles in functie de evenimentul pe care incerci sa il surprinzi

am avut norocul ca intalnirea de la Sebes a fost o prieteneasca si nu a fost concurs contra cronometru, pentru ca mi-a dat ocazia sa asist la tot felul de intamplari si "probe" pe care ceilalti trebuiau sa le treaca cu masinile lor;

... si atunci a inceput totul; normal ca nu prinzi nici un cadru stand pe bancheta din spate; asa ca, sari prin noroaie sa gasesti incadrarea ideala dar nici sa nu ii incurci pe soferi; iar apoi, fuga la deal ca mai e un obstacol ce merita surprins; si fuga iar dupa masini ca doar nu vrei sa pierzi "turma". Toate astea cu un aparat de 1 kg si aproape jumate pe care nu-mi permiteam sa las vreo zgarietura.

Cam asa am scos untul din mine, 3 zile la randul, dandu-mi seama ca de cand sunt sofer am lasat-o cam moale cu sportul.

Una peste alta, cu toata oboseala, weekendul a meritat intr-u totul. Oamenii cu care m-am intalnit au fost mortali, foarte de viata si de gasca, toti pasionati de acelasi lucru; si pt faptul ca m-au si luat in masinile lor ca sa nu raman in urma ... nu pot decat sa le raman dator.

o sa mai urmeze cateva impresii din acel weekend, dar pentru moment pentru toti participantii ... ati fost beton! tineti-o tot asa si sper sa ne mai intalnim

No comments: