15 August, 2007

inceput de drum

... un inceput de drum ... si pt mine ... si pt ei

EI, au spus un "DA" increzator ... si de acum incolo nu as zice ca viata lor se va schimba radical, cel putin nu asa peste noapte, insa in mod sigur vor incerca sa traga in aceeasi directie

EU, desi nu e prima data cand fac poze la nunti, acum am fost insa pt prima data "fotograful principal"

ciudata senzatie... acum ceva vreme eu eram subiectul principal al nuntii mele (desi sincer asa credeam eu ca voi fi dar am fost detronat de insasi cea pe care am ales-o); acum stateam de cealalta parte a obiectivului, fara sa simt stresul zilei cu pricina, incercand sa observ lucruri care nu le-am vazut sau le-am ignorat cand eram in febra pregatirilor a propriei mele nunti

oare cati dintre voi cei care ati trecut prin acest moment ati fost cu mireasa la pregatirea ei din dimineata respectiva? cati dintre voi ati vazut de ce pregatirea ei dureaza atat de mult? cati ati vazut intregul "ritual" al "transformarii" in mireasa?

am ajuns dis-de-dimineata in salonul de infrumusetare, unul din locurile pe care recunosc ca nu cred ca le-am frecventat vreodata - parca ar fi altarul bisericii in care barbatii nu intra; aveam impresia ca toata lumea se uita la mine; in orice parte ma intorceam, arsenale intregi de accesorii, spray-uri, vopsele, pieptene de par ... de fapt o poseta de fete de dimensiuni mult mai mari. La inceput putina liniste, dar apoi o forfota ca in plin trafic in mijlocul zilei. Cateva mirese, care mai de care mai stresate, ce nu mai aveau rabdare sa li se usuce parul; nu conta ca se vad una pe alta desi daca asta s-ar intampla cu cateva ore mai tarziu ... paravane intregi ar fi formate de invitati doar sa se evite acest lucru. Telefoanele suna in continuu, parca ar fi call-center, iar fetele de la salon trebuie sa le pregateasca pe toate miresele fara sa le intrerupa convorbirea - ce bine ca s-au inventat telefoanele "fara fir". Parca erau acele imagini din filme cu starurile de cinema ce nu mai aveau rabdare sa treaca prin "machiajul" de dinaintea emisiunii :)). Insa, in aceasta zi, ele sunt Sharon Stone, sau Angelina Jolie, sau Oprah, sau oricine vor ele sa fie (sper ca nu Tom Cruise)

in acel loc magic, se intampla atatea lucruri ciudate si de neinteles pt noi barbatii, insa rezultatul ne multumeste de cele mai multe ori; probabil va mai trece putin pana cand nu-mi voi mai pune intrebari "banale" ca de ex:
- de ce trebuie sa mergi la coafor sa te spele pe par, apoi sa astepti cu capul in acel uscator pana te plictisesti, ca apoi sa iti faci coafura? Nu vi de acasa gata spalata pe par? in felul asta scutesti timp, si bani, si stresul ca nu intarzi la urmatoarea intalnire?
- de ce trebuie sa-ti pui parul pe bigudiuri daca apoi il indrepti atat de perfect ca nu se observa nimic?
- de ce trebuie sa pui 3-4 straturi de fond de ten, de nuante diferite?
- de ce pe pleoape se da cu vreo 2-3 culori diferite, ca sa iasa nuata dorita cand in magazine gasesti trusele de machiaj cu zeci de nuante? Azi maine vor fi truse cu toate combinatiile RGB si pun pariu ca tot se vor mai combina inca

pt mine, inca e ca si cum ma intreb ce a fost mai intai: oul sau gaina? nu-mi voi raspunde la aceasta intrebare, dar trec peste si ma bucur si de ou si de gaina :))). Cam asa va ramane si cu aceste intrebari: ce mai conteaza daca rezultatul final ma multumeste?

ei, cam asa arata o dimineata din ziua nuntii unei mirese; si ar mai fi si altele de spus, dar acum va las sa vedeti in imagini cateva din cele spuse mai sus

No comments: