01 August, 2007

Raliul Sibiului

sorry, no english version for this post; pictures should be enough :))

ce-i drept nu sunt un fan al raliurilor de ani de zile, doar anul acesta am inceput sa merg si eu si asa mai moderat, insa daca sapt trecuta m-ai fi intrebat ce-i asa interesant de vazut la un Raliu, probabil ca as fi spus ceva de genul: masini tari, motoare turate, viraje luate asa ca in filme ... si poate mai gaseam ceva. Insa nu as fi mentionat mare lucru despre praf. La urma urmei, ok, se face si praf ... dar cat de mult poate fi?

Va zic eu - cat de mult va puteti imagina :)). Nu am crezut vreodata ca voi sta asa de buna voie in asemenea praf, uneori combinat cu pietre, si mai ales pe asemenea calduri de aproape 40 de grade. Insa de dragul "artei", am rezistat.

Cam asa s-ar putea defini f pe scurt raliul Sibiului. Drept urmare, am ales cateva poze in care sa vedeti ce am vazut eu. Nu am aproape nici o poza din spate ca sa va dati seama ce lasau masinile in urma lor - si asta pt ca o astfel de poza ar fi complet alba :)

sper sa va placa
enjoy

in curand mai multe poze aici

1 comment:

Anonymous said...

faine poze cu ce aparat le-ai tras?(profi sau hoby)