06 August, 2007

Jazz all night long

aveam impresia ca stiu destul de clar ce gen de muzica as putea asculta sau nu; eram sigur ca rock-ul nu e genul meu, ca manelele le urasc, ca jazz-ul n-o sa-l prea inteleg ... si cred ca as mai adauga cateva pe lista. Insa ultimele 2-3 saptamani mi-au arata ca de fapt lista e mai scurta decat credeam - insa in mod sigur manelele vor ramane cu un NU categoric. Toate astea de fapt sunt influentate de dispozitia in care te afli, si mai ales unde anume ai parte sa aculti asemenea genuri

acum vreo 3 sapt pt prima data m-am hotarat sa merg si eu la festivalul de Jazz de la Garana - atractia principala pt mine era Jan Garbarek; poate ca am ascultat ceva piese de-ale lui insa n-as putea aminti vreuna, si vroiam sa vad cu ochii mei. Iar din punctul meu de vedere nu am fost dezamagit. Nu stiu daca din cauza ca nu pot compara cu vreun alt concert de-al lui, insa chiar mi-a placut, si unele piese au fost superbe. Si mi-am dat seama ca atmosfera de acolo conteaza f mult - pe mine unu' m-a prins, mai ales ca eram tot prin primele randuri sa mai prind cate un cadru.




Asa ca, nici bine nu am ajuns acasa si am inceput sa caut cateva din piesele lui; nu le-am gasit exact pe cele care le-as fi cautat, dar nici macar nu le stiu titlul. Stiu doar ca acolo in multime bateam si eu ritmul impreuna cu multimea adunata la concert. Ce sa mai spun - am fost incantat, si daca voi mai avea ocazia n-o sa o ratez.



... si uite asa mi-am schimbat putin impresia despre Jazz pt ca singura mea imagine despre acest gen era in mare parte din filmele americane (americanii's de vina ... restul versurilor le stiti voi). Nici concertul de a doua seara al Victoriei Tolstoy

... nu m-a lasat deloc rece in ciuda vremii de afara - mai ales cand continuarea a aratat cam asa ...

No comments: