16 August, 2007

Uriah Heep la Timisoara

numele lor nu-mi spunea nimic pana acum cateva zile; chiar cu putin timp inainte de Zilele Timisoarei tot auzeam la radio de nu stiu ce concert extraordinar Uriah Heep; insa credeam ca te miri ce straini au adus organizatorii ca sa nu zica lumea ca nu au in program ceva trupe mai k lumea

pana cand au inceput sa cante - atunci mi-am dat seama ca erau destule piese care le recunosteam de foarte mult timp si nu-mi venea sa cred ca cei de pe scena sunt cei care le cantau;

solistul Bernie Shaw mi s-a parut super; a facut atmosfera, si a tzopait atat de mult ca abia reuseam sa-l prind intr-un cadru nemiscat; nu stiu exact ce varsta are dar parea sa se tina f bine

una peste alta, desi seara de sambata nu-mi promitea nimic, pana la urma a iesit chiar misto
iar finalul pot spune ca a fost chiar ... incendiar

No comments: